Arbeidsvoorwaarden wijzigen tijdens en na Covid-19!

Reiskosten- en onkostenvergoedingen voor thuiswerken, andere werktijden, functiewijzigingen, vakantie en verlof, loonoffers? Covid-19 heeft grote impactop de arbeidsvoorwaarden van werknemers. Organisaties willen – gesteund door werkgeversverenigingen zoals AWVN – bestaande arbeidsvoorwaarden wijzigen om veilig door de coronacrisis te komen.

Hoe pak je dat procesmatig en juridisch verantwoord aan? Hoe communiceer je dit om een zo groot mogelijk draagvlak te creëren? Hoe doen collega’s dat? Wat is de impact op de personeelskosten? Het online congres ‘Arbeidsvoorwaarden wijzigen tijdens en na Covid-19’ geeft antwoorden, praktijkvoorbeelden en biedt uitkomst voor alle HR-professionals die hiermee worden geconfronteerd.

Een greep uit het programma:

  • Hoe ga je procesmatig om met het wijzigen van arbeidsvoorwaarden?
  • Welke juridische rechten hebben werknemers in het geval van thuiswerken?
  • Impact van corona op vakantie, verlof en reiskostenvergoedingen.
  • Arbeidsvoorwaarden wijzigen en de rol van de OR.
  • In 6 stappen optimaal communiceren over arbeidsvoorwaarden.

Volledig online congres

Arbeidsvoorwaarden wijzigen tijdens en na Covid-19 is een volledig online congres. Dit betekent dat u er niet de deur voor uit hoeft, omdat u alle sessies op uw laptop, pc of tablet live kunt volgen. Tegelijkertijd bieden we een beleving die vergelijkbaar is met een live congres, inclusief de mogelijkheid van interactie met sprekers en netwerken met vakgenoten.

En heeft u iets gemist? Geen nood, want u kunt alle sessies na afloop on demand terugkijken!

Schrijf u nu in voor € 299 via https://www.hrarbeidsvoorwaardencongres.nl/

Datum: 8 september 2020