Hart in de Zaak. Met werkgeluk naar bedrijfssucces

Quinty Danko en Sybrich Willemsma leggen in ‘Hart in de zaak’ uit dat niets belangrijker is voor je bedrijfssucces dan trotse, betrokken medewerkers. Aan de hand van ruim twintig jaar ervaring in management en HR, ontwikkelden de schrijvers een doortimmerde manier om een bedrijf met een kloppend hart te bouwen. Met hun we-kigai-model bepaal je de successtrategie en met hun 6c-model zorg je voor de uitvoering. Maak met ‘Hart in de zaak’ van jouw bedrijf een succesvol bedrijf met medewerkers die graag het beste uit zichzelf halen. Volgens Danko & Willemsma, draag je zo bij aan een menselijkere maatschappij en word je die gewilde werkgever waarvoor het talent in de rij staat.

Het ontwikkelen van een duurzame en goede organisatie begint voor Danko & Willemsma van binnenuit, door de mens centraal te zetten. Zij geloven dat dit de enige manier is om bedrijven met hart in de zaak te bouwen. Bedrijven die positieve bijdrage leveren aan de maatschappij waarin zij opereren.

Met een voorwoord van Bas van der Veldt (AFAS) en ondernemersverhalen van onder meer Elske Doets (Doets Reizen), Henk Jan Beltman (Tony’s Chocolonely) en Atilay Uslu (Corendon)

Bibliografische gegevens:

Auteurs: Quinty Danko & Sybrich Willemsma
Titel: Hart in de Zaak. Met werkgeluk naar Bedrijfssucces.
Uitgegeven door: Business Contact
Jaar: 2020